Tilausohjeet

Tilaaminen on helppoa ja yksinkertaista: tilaus tehdään Woikoski Medicalin kotihappihoidon asiakaspalveluun.

  1. Lähetä tilauslomake ja kopio lääkemääräyksestä Woikoski Medicaliin joko faksilla tai postitse.
  2. Vastaanotettuamme tilauksen postitamme tilaajalle tietopaketin. Se sisältää turvallisuusohjeen, lääkehapen pakkausselosteen, ulko-oveen liimattavan lääkehappitarran sekä tietoa oman asuinpaikkakunnan ajopäivistä.
  3. Kotihappihoidon asiakaspalvelu soittaa 1 vrk kuluessa tilauksen vastaanotosta sopiakseen käytännön järjestelyistä, kuten toimituspäivästä sekä mahdollisesta perehdytyksestä.
  4. Nestehappisäiliö toimitetaan asiakkaalle kotiin. Lääkehappipullo toimitetaan asiakkaan toivomuksen mukaan joko kotiin tai nimetylle noutopisteelle. Asiakas voi halutessaan noutaa lääkehappipulloja Woikosken omasta toimipisteestä.
  5. Nestemäisen hapen laitteiden käytönopastus pyritään järjestämään 1-2 arkipäivän kuluessa säiliön toimituksesta. Perehdytyksen antaa joko sairaalan kuntoutusohjaaja tai Woikoski Medicalin työntekijä.

Lääkehapen jatkotilaukset voi tehdä soittamalla Woikoski Medicalin asiakaspalveluun, puh. 045 788 15404. Palvelemme arkisin klo 8.00–16.00.

Tilauslomake (laitteet)

Kelan korvattavia

Lääkehappi ja laitteiden vuokrat kuuluvat Kelan peruskorvattavauuden piiriin. Niistä koituvat kustannukset kartuttavat Kelan lääkkeiden maksukattoa. Mikäli maksukatto täyttyy, voidaan laskut ohjata valtakirjamenettelyn kautta Woikoskelta suoraan Kelaan. Katso lisätietoja: kela.fi/lääkkeet.

Autamme mielellämme kaikissa kotihappihoitoon liittyvissä kysymyksissä.