Parempaa asiakaspalvelua chatin kautta

Woikosken 135 vuoden historia on opettanut meitä palvelemaan asiakkaitamme, yhteistyökumppaneita ja ennen kaikkea omia työntekijöitämme mahdollisimman laadukkaasti. Tänä syksynä olemme tarkentaneet strategisia tavoitteitamme, jossa asiakaspalvelu ja sen kehittäminen on noussut keskeiseksi kehityskohteeksi. Ensimmäinen konkreettinen askel kohti uuden strategian mukaista asiakaspalvelua on syyskuun lopussa Woikosken kotisivuille avattu chat-palvelu.

Woikoski haluaa olla kaasualan vetovoimaisin kumppani niin asiakkaille kuin henkilöstölle. Haluamme systemaattisesti kehittää eri asiakaskohtaamispisteitä, joista chat-palvelu on nykyaikainen ja helppo tapa parantaa kommunikaatiota Woikosken ja eri sidosryhmien välillä. Palvelu on auki arkipäivisin 9–17.   


Jussi Rissanen
Myyntijohtaja