Takaisin listaukseen

11.01.2023

Jutteletko asiakaspalvelutilanteessa mieluummin ihmisen vai robotin kanssa?

Woikosken asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8-15.30 välillä, jolloin myös verkkosivullamme oleva Chat-palvelu yhdistyy suoraan asiakaspalvelijallemme.

Woikoskella liehuu Avainlippu suomalaisen palvelun merkiksi. Woikosken asiakaspalvelukeskuksessa työskentelee yli 20 loistavaa asiantuntijaa, jotka ottavat tilauksia vastaan sekä neuvovat ja auttavat asiakkaita kaikissa tilanteissa.

Woikoski saa paljon hyvää palautetta asiakaspalvelustaan. Iso syy tähän on se, että Woikosken asiakaspalvelijan perehdytykseen panostetaan paljon. Hyvä tiimihenki ja tiimin tuki takaavat parhaan tuloksen, kun yhdessä tekemällä saadaan palveltua asiakas parhaalla mahdollisella tavalla. Omista, oivalla, onnistu -arvojen mukaisesti asiat hoidetaan alusta loppuun luotettavasti, nopeasti ja laadukkaasti. 

Woikosken asiakaspalvelupäällikkö Meri Lahti summaa, että parasta työssä on juurikin onnistumisen kokemukset siitä, että asiakas palvellaan mahdollisimman hyvin ja asiakkaan ongelma saadaan ratkaistua.

Meri Lahden alaisuudessa asiakaspalvelutiimissä kolme henkilöä työskentelee Varkauden toimipisteessä ja loput tiimiläiset Järvenpään asiakaspalvelukeskuksessa. Naisvaltaisessa tiimissä on kaksi miestä. Ennen koronapandemiaa tiimi työskenteli 100 % lähitöissä Woikosken toimipisteillä. Koronan alkaessa koko tiimi siirtyi käytännössä yhdessä yössä etätöihin kukin omaan kotikonttoriinsa. Pikaisesta siirtymästä huolimatta palvelutaso pysyi samalla tasolla, eikä siirtymässä ollut myöskään teknisiä ongelmia.

Laadukkaasti kehittäen

Yhdessä tekemisen lisäksi yhdessä oppiminen on tärkeää. Uusia asioita opitaan toisilta kysellen ja toisia tukien sekä kouluttautumalla säännöllisesti. Omaa työtä arvioidaan koko ajan ja sen myötä myös prosesseja parannetaan. Kaveria autetaan aina. Tiimiläisillä on mahdollisuus vaikuttaa omaan työhönsä ja tuoda esiin omia kehitysideoita. Ideoita toivotaan ja saadaan myös asiakkailta. Esimerkiksi Woikosken verkkosivuilla olevista kotihappihoidon ohjevideoista tuli idea juurikin asiakkaalta.

Mahdolliset reklamaatiot kirjataan aina IMS-järjestelmään ja ne käsitellään prosessin mukaisesti laatuosastolla. Samalla selvitetään reklamaation juurisyyt ja sen kautta kehityssuunnitelma ongelmaan. Reklamaatiokäsittely Woikoskella on selkeää ja hallittua, ja tämä näkyy asiakkaalle asti. 

Kokonaisvaltaista palvelua

Työ on ajoittain kiireistä, koska Woikosken palvelulupaukseen kuuluu toimitus kahden arkipäivän sisällä tilauksesta. Työtä tehdään yhdessä Woikosken logistiikan, tuotannon ja muiden osastojen kanssa. Jokainen woikoskelainen vaikuttaa toiminnallaan hyvään asiakaskokemukseen oman ja asiakaspalvelun toiminnan nopeuden ja tehokkuuden kautta. Tuotanto ja logistiikka varmistavat, että tuotteet ovat laadukkaita ja puhtaita ja esim. tarrat ovat ehjät. Koko tilaustoimitus-ketju takaa tuotteiden ja palveluiden oikea-aikaisen ja laadukkaan toimituksen.

Tilauksia kotihapesta teollisuuden verkostoon

Woikosken asiakaspalvelu on jaettu viiteen tiimiin. Tilauspalvelu, kotihappihoito, medical ja asiakaspalvelu keskittyvät omien asiakkaidensa palvelemiseen. Support puolestaan mm. hallinnoi asiakastietoja, hyvityksiä ja kauppasopimuksia sekä kehittää järjestelmiä. Tiimeissä työskentelee myös terveyden ammattilaisia, kuten sairaanhoitajia ja farmaseutteja.

Woikosken asiakaspalvelu

Arkisin klo 8-15.30
asiakaspalvelu@woikoski.fi
p. 040 166 2023

Takaisin listaukseen